شعر انتظار

به نام او، به یاد او ، برای او


با همه لحن خوش آوایی ام
در به در کوچه تنهایی ام
ای دو سه تا کوچه زما دورتر
نغمه تو از همه پرشورتر
کاش که این فاصله را کم کنی
محنت این قافله را کم کنی
کاش که همسایه ما می شدی
مایه آسایه ما می شدی
هر که به دیدار تو نائل شود
یک شبه حلال مسائل شود
دوش مرا حال خوشی دست داد
سینه ما را عطشی دست داد
نام تو بردم لبم آتش گرفت
شعله به دامان سیاوش گرفت
نام تو آرامه جان من است
نامه تو خط عوان من است
ای نگه ات خواستگاه آفتاب
بر من ظلمت زده یک شب بتاب
پرده برانداز زچشم ترم
تا بتوانم به رخت بنگرم
ای نفست یار و مددکار ما
کی و کجا وعده دیدار ما ...

شعر: مرحوم محمد رضا آقاسی

2 نظرات:

سلام دوست عزیز
منم این شعر آقاسی رو خیلی دوست دارم
ممنون از وبلاگ جالبت.
خسته نباشی...

سلام و خسته نباشی
ممنون که به من سر زدی.منم به تبادل لینک موافقم لطفا منو لینک کن بعد خبرم کن.
یا مهدی با مهدی تا مهدی
http://montazer.orq.ir

» نظر شما؟

Designed by Leila Rasouli - Updated to New Blogger by: Blogger Team